Edinilen bilgiye göre, Sahil Güvenlik Komutanlığı ekipleri Ege Denizi'nde yürütülen devriye görevi sırasında Didim açıklarında şüpheli bir tekneyi takibe aldı. Durdurularak arama yapılan teknede toplam 186 kilogram uyuşturucu madde bulundu. Teknede bulunan Gürcistan uyruklu 2 şüpheli, işlemleri için Aydın İl Emniyet Müdürlüğü Didim Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele (KOM) Grup Amirliği ekiplerine teslim edildi. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen 2 şüpheli, "uyuşturucu madde ticareti yapmak" suçundan çıkarıldıkları mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Aydın'da teknede 186 kilo ele geçirildi
Aydın'ın Didim ilçesi açıklarında Sahil Güvenlik ekiplerince durdurulan bir teknede 186 kilogram uyuşturucu madde ele geçirilirken, gözaltına alınan Gürcistan uyruklu 2 şüpheli tutuklandı.
Trend Haberler
Aydın’ın sevilen doktoru hayatını kaybetti
Organize Sanayi Bölgesi’ndeki patlamada hayatını kaybetti
Mahalleyi ayağa kaldıran kokunun kaynağı bulundu
En düşük emekli aylığı için düzenleme.. Cevdet Yılmaz açıkladı
Aydın’dan Türkiye’nin dört bir yanına gönderiliyor
Otobüs kazasında hayatını kaybedenlerin sayısı 9’a yükseldi





