AK Parti Genel Merkezi’nde gerçekleşen görüşmenin ardından bir paylaşım yapan Başkan Çerçioğlu, “Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ı; Aydın Milletvekilimiz Sn. Seda Sarıbaş ile birlikte ziyaret ederek bir araya geldik. Sayın Cumhurbaşkanımızın Aydınımıza olan özel ilgisi ve destekleriyle, şehrimize yeni eserler kazandırmak için var gücümüzle çalışıyoruz. Milletimize hizmet sorumluluğuyla; Aydınımız için eser üretmeye, şehrimize değer katacak çalışmaları kararlılıkla hayata geçirmeye devam edeceğiz” ifadelerini paylaştı
Başkan Çerçioğlu ve Aydın Milletvekili Sarıbaş Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile bir araya geldi
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, AK Parti Aydın Milletvekili Seda Sarıbaş ile birlikte Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ı ziyaret etti.
Trend Haberler
Bakanlık açıkladı: Ünlü kuruyemiş zincirinin ürünlerinde yasaklı madde tespit edildi
Muhtarlık kocasından eşine geçti
Gülayşe teyzenin cansız bedeni bulundu
Hülya Koçyiğit muhtarlık seçimini kaybetti
Traktör kazasında 4 kişiden kötü haber geldi
AK Parti hükümetinden Aydın’a bir dev eser daha.. İlk kazma vuruldu





