AK Parti Genel Merkezi’nde gerçekleşen görüşmenin ardından bir paylaşım yapan Başkan Çerçioğlu, “Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ı; Aydın Milletvekilimiz Sn. Seda Sarıbaş ile birlikte ziyaret ederek bir araya geldik. Sayın Cumhurbaşkanımızın Aydınımıza olan özel ilgisi ve destekleriyle, şehrimize yeni eserler kazandırmak için var gücümüzle çalışıyoruz. Milletimize hizmet sorumluluğuyla; Aydınımız için eser üretmeye, şehrimize değer katacak çalışmaları kararlılıkla hayata geçirmeye devam edeceğiz” ifadelerini paylaştı
Başkan Çerçioğlu ve Aydın Milletvekili Sarıbaş Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile bir araya geldi
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, AK Parti Aydın Milletvekili Seda Sarıbaş ile birlikte Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ı ziyaret etti.
Trend Haberler
Aydın’da görenleri şaşkına çeviren görüntü! Dev yılan güneş panelinin altında görüntülendi
Aydın’ı üzen haber.. Belediye personeli vefat etti
Aydın’da üzücü olay.. Üç çocuk babasının cansız bedeni bulundu
Aydın'da tarım işçilerine yoğun talep! Günlük ücret belli oldu
Genç yaşta gelen vefat Aydın’ı yasa boğdu
Kuşadası’nda büyütülen AVM esnafı vurdu





