Aydın’ın Buharkent ilçesinde hizmete açıldığı günden bu yana vatandaşların rağbet gösterdiği Gelenbe Mesire Alanı, alternatif turizmin kapılarını aralamaya devam ediyor. Doğanın keyfini çıkarmak isteyen vatandaşlara yayla turizmi seçeneği sunan mesire alanı, doğal ürünleriyle de vatandaşların tercih ettiği yerler arasında olurken, Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, alanın hizmete açıldığını duyurdu. Her geçen gün bilinirliğini artıran mesire alanının doğal güzelliğine dikkat çeken Başkan Erol vatandaşları Gelenbe’ye davet etti. Küçük bir at çiftliğinin de bulunduğu mesire alanı ile ilgili Buharkent Belediyesi'nden yapılan paylaşımda ise "Gelenbe Mesire Alanı tekrar hizmetinizde. Doğayla iç içe keyifli vakit geçirmek isteyen tüm hemşehrilerimizi Gelenbe Mesire Alanı’na bekliyoruz" ifadeleri yer aldı.
Aydın’da yeni mesire alanı hizmete açıldı
Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, alternatif turizmin kapısını aralayan Gelenbe Mesire Alanı’nın hizmete açıldığını ifade ederek herkesi mesire alanına davet etti.
Trend Haberler
Bakanlık açıkladı: Ünlü kuruyemiş zincirinin ürünlerinde yasaklı madde tespit edildi
Muhtarlık kocasından eşine geçti
Gülayşe teyzenin cansız bedeni bulundu
Hülya Koçyiğit muhtarlık seçimini kaybetti
Traktör kazasında 4 kişiden kötü haber geldi
AK Parti hükümetinden Aydın’a bir dev eser daha.. İlk kazma vuruldu





