İddiada adı geçen Bekir Kaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım ile konuyu net bir dille yalanladı.
Yapılan açıklamada, bazı sosyal medya paylaşımlarında, Latif Sansür'ün kendisinden rüşvet istediği, bu nedenle dönemin Belediye Başkanı Özer Kayalı'ya şikâyet edildiği ve Sansür'ün bu sebeple belediyedeki görevinden ayrıldığı yönündeki iddiaların asılsız olduğu ifade edildi.
Bekir Kaya açıklamasında şu ifadelere yer verdi;
Bir sosyal medya hesabında Özer Kayalı döneminde Latif Sansür'ün benden rüşvet istediği, benim de Sayın Özer Kayalı'ya şikayet edip işten attırdığım ifade edilmiş. Bu iddiaların gerçeklerle hiçbir alakası yoktur. Kimse benden rüşvet istemediği gibi ben de hiç kimseyi Özer Kayalı'ya şikayet etmedim. O dönemde Latif Sansür'ün belediyeden ayrılması tamamen kendisine ait bir karardır. Ayrıca Latif Sansür'ü yerel basın olarak hiç bir şekilde rantsal ilişki içinde olmadan tarafsız ve bağımsız yayıncılık anlayışından dolayı destekliyorum.
Saygılarımla





