Siyaset

Teşekkürler Özlem Çerçioğlu.. Atça’da mobil diş kliniğine yoğun ilgi

Sultanhisar Belediye Başkanı Osman Yıldırımkaya, Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından vatandaşların hizmetine sunulan Ağız ve Diş Sağlığı Mobil Aracı’nın Atça Cumhuriyet Meydanı’nda hizmet vermesinin ardından Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti.

Abone Ol

Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Yıldırımkaya, mobil diş kliniğinin vatandaşların sağlık hizmetlerine erişimini kolaylaştırdığını belirterek emeği geçenlere teşekkürlerini iletti.

Yıldırımkaya paylaşımında şu ifadelere yer verdi:

“Aydın Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Özlem Çerçioğlu tarafından vatandaşlarımızın hizmetine sunulan Ağız ve Diş Sağlığı Mobil Aracı, bugün Atça Cumhuriyet Meydanı’nda hemşehrilerimize hizmet vermiştir.

Bu değerli hizmetin ilçemize kazandırılmasında emeği geçen başta Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Özlem Çerçioğlu’na, kıymetli diş hekimlerimize ve tüm sağlık personelimize teşekkür ediyoruz.

Vatandaşlarımızın sağlık hizmetlerine daha kolay ulaşmasını sağlayan bu anlamlı çalışma için emeği geçen herkese şükranlarımızı sunarız.”

Atça Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşlara hizmet veren mobil diş kliniği, ağız ve diş sağlığı alanında sunduğu ücretsiz hizmetlerle yoğun ilgi gördü.