Dağlık bölgelerde yürütülen yol düzenleme çalışmalarının vatandaşlar için büyük önem taşıdığını belirten Deniz, özellikle zeytinliklere ulaşımın daha kolay hale geleceğini ifade etti.
Paylaştığı videoda Başkan Çerçioğlu’na teşekkür eden Muhtar Deniz, şu ifadeleri kullandı:
“Sayın Başkanım Özlem Çerçioğlu sayesinde dağ yollarında paletle çalışmalarına devam ediyoruz. Gidemeyen traktörler artık zeytinliklerine rahat rahat gidecek. Sağol Başkanım sayende oluyor bu işler. Özlem Çerçioğlu’na çok teşekkür ediyorum”
Mahalle sakinlerinin tarım arazilerine ulaşımını kolaylaştıracak çalışmaların devam ettiği belirtilirken, özellikle üreticilerin kullandığı güzergâhlarda yapılan düzenlemelerin bölge halkı tarafından memnuniyetle karşılandığı ifade edildi.