Gürbüz, ekiplerin kentin farklı noktalarında eş zamanlı olarak görev yaptığını belirterek emeklerinden dolayı teşekkür etti.
Ali Gürbüz, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi:
"Şehrimizin dört bir yanında aynı anda aralıksız mesai yapan ASKI ekiplerimizi kutluyorum. Kentimize hizmet siyaseti yakışır. Büyükşehir Belediye Başkanımız Sn. Özlem Çerçioğlu’nun memleketi Nazilli’yi çok önemsediğini biliyoruz. Bu sebeple Büyükşehir Belediyemiz tüm birimleriyle zaman mefhumu olmadan halkımız için 7/24 sahada görev yapıyor.
✔️ Beşeylül Caddesi yağmurlama hattı çalışması
✔️ Çapahasan Mahallesi 268 Sokak içme suyu hat çalışması
✔️ Şirinevler ve Yeni Sanayi Mahalleleri alt yapı çalışmaları
✔️ Organize Sanayi temiz su hattı çalışmaları."
Paylaşımında Nazilli'nin farklı bölgelerinde sürdürülen altyapı çalışmalarına dikkat çeken Gürbüz, Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na kent genelindeki çalışmalarından dolayı teşekkür etti.